پیام تسلیت رئیس اقلیم کردستان عراق برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه واکنش‌ مراجع تقلید به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیش‌بینی قانون اساسی برای شرایط فقدان رئیس جمهور غروب خادم‌الرضا (ع) در شب طلوع خورشید هشتم  عراقچی: در شوک خبر شهادت رئیس‌جمهور و وزیر خارجه هستم + فیلم پلیس فتا در مورد رصد فضای مجازی و برخورد با شایعات مرتبط با شهادت رئیس جمهوری بیانیه داد سرپرست وزارت امور خارجه چگونه انتخاب می‌شود؟ طحان نظیف: در صورت فقدان رئیس جمهور مراتب قانونی طی خواهد شد + فیلم ویدئو| امروز نوبت کشیک خدمتی شهید رئیس‌جمهور در حرم امام رضا (ع) بود رئیس جمعیت هلال احمر: اجساد مطهر در حال انتقال به معراج شهدای تبریز است + ویدئو در پی شهادت رئیس جمهور ایران، پاکستان عزای عمومی اعلام کرد فردا (۱ خرداد ماه) جلسه علنی مجلس تشکیل نمی‌شود اسامی شهدای خلبان و فنی هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه اعلام شد + عکس جنبش حماس درگذشت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت مخبر در صورت موافقت رهبری وظایف رئیس‌جمهور را انجام می‌دهد جلسه فوق‌العاده هیئت دولت در پی شهادت رییس جمهور + بیانیه واکنش‌های جهانی به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه رئیسی در آخرین دیدارش با مردم چه گفت؟ + فیلم پیام تسلیت مقامات و شخصیت‌ها برای شهادت رئیس جمهور و هیات همراه
سرخط خبرها

نگرانی نتانیاهو از احتمال صدور حکم بازداشت مقامات صهیونیستی در دادگاه بین المللی کیفری

  • کد خبر: ۲۲۶۱۹۶
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۱
نگرانی نتانیاهو از احتمال صدور حکم بازداشت مقامات صهیونیستی در دادگاه بین المللی کیفری
نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی از احتمال صدور حکم بازداشت خود و مقامات این رژیم در دادگاه بین المللی کیفری ابراز نگرانی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، نتانیاهو عصر یکشنبه در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی، گفت: ممکن است یک رسوایی بزرگ با صدور حکم بازداشت مسئولان اسرائیلی در دیوان بین‌ المللی کیفری اتفاق بیفتد.

وی افزود: هیچ فشاری از سوی جهان نمی‌تواند مانع دفاع ما از خودمان شود و حتی اگر مجبور باشیم به تنهایی می‌ایستیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه با بیان اینکه با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد، گفت: ما با دو جبهه روبرو هستیم؛ جبهه اول ایران و عوامل آن و جبهه دوم آتشفشان یهودی ستیزی است که در سراسر جهان دروغ پراکنی می‌کند.

نتانیاهو مدعی شد: آنچه امروز در دانشگاه‌های آمریکا اتفاق می‌افتد ما را به یاد آنچه در دانشگاه‌های آلمان در آستانه هولوکاست در دهه ۱۹۳۰ رخ داد، می‌اندازد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرد: امتحانی که ما هم اکنون با آن روبرو هستیم این است که تا پیروزی در کنار هم بایستیم، زیرا روزهای سرنوشت سازی در انتظار ما است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->